Education Tips

تیم جوان ولی با تجریه به نام NEC ( نماد اقتصاد چکاد )

شرکت نماد اقتصاد چکاد ( NEC ) یکی از بزرگترین شرکت های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی ، دستی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران میباشد که در سال 1389 به مدیریت عاملی جناب آقای سید کمال میر جمالی تاسیس و در بازار ابزار ایران اقدام به فعالیت نموده است.

سکاندار تیم جوان شرکت NEC ، برعهده جناب آقای سید جمال میر جمالی ( رئیس هیئت مدیره ) می باشد که توانسته با اجرای برنامه های هدفمند در مدتی کوتاه بین فروشگاه توزیع ابزار قفسه ای برای خود دست و پا کند .

شرکت NEC در تلاش است با استقرار مدیریتی یکپارچه و ایجاد سیستم کنترل کیفیت مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا محصولات خود را در سطح بالایی از طراحی ، کیفیت و کارایی تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این مرز و بوم قرار دهد.

هدف این شرکت براي مشتريان خود ، آگاهي ، دانش ، شناخت ، سودآوري و ارزش آفريني به ارمغان می باشد . با توجه به تعهدي كه در دستور فعالیت خود دارد ، مي كوشد بهترين خدمات را ارائه نماييد ، بدين ترتيب  نخستين گزينه ، مشتريان خواهد بود كه خواهد توانست خدماتي با بهترين كيفيت و عملكرد با كارايي در اثربخش ترين سطح ارائه نمايد و  براي اين كه بتواند بهترين و با ارزشترين خدمات را به مشتريان ارائه نمايد اقدام به تشكيل تيم هايی متبحر نموده تا بتواند با يكايك مشتريان آشنا شده و به نيازهاي آنها پي برده و خدماتي با بالاترين ارزش و تعهد ارائه نمايد.

شرکت NEC با انجام کلیه تست ها و آزمایشها مربوط به کنترل کیفیت توسط متخصصین فنی خود از سلامت کیفی محصولات قبل از ورود به بازار مطمئن و با عرضه مستقیم و سیاست های پایدار و با تکیه بر دانش فنی بومی پرسنل مجرب خود و با همراهی و حمایت مراکز علمی و دانشگاهی کشور گامی مفید در مسیر حرکت رو به رشد خود برداشته و از این بابت پروردگار را شاکر می باشد و  امیدوار به شاهد پیشرفت روز افزون این شرکت بسته به عنایت خاص خداوند و با پشتیبانی و حمایت همکاران و مصرف کنندگان محترم باشد .

 

#خیراله_قلیزاده

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “تیم جوان ولی با تجریه به نام NEC ( نماد اقتصاد چکاد )

  1. خیری قلی زاده گفت:

    خیلی عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *