Education Tips

صحبت از نكستول است … سه گام تا موفقيت

شركت ابزار آوران آريا از سال ٨٣ فعاليتهاي خود را با برند ركسون در زمينه ابزار هاي برقي آغاز نمود . 

مديران محترم عامل شركت برادران رحيم و جناب حقيقي مي باشند زمينه واردات ابزارهاي دستي با برند ATS را در توانايي شركت دانسته و آغاز به فعاليت گسترده اي در اين زمينه نمودند. 

ورود به ابزارهاي دستي چنان پيشرفتي در فروش داشت كه ايشان از فعاليتهاي برقي كاسته و تقريبا واردات ابزارهاي برقي ركسون را به صفر رسانده و عمده فعاليتهاي خود را بر روي ابزار هاي دستي و كمابيش ابزارهاي برقي ATS و درخت برهاي بنزيني متمركز نمودند . 

از علل پيشرفت و جايگيري ابزارهاي ATS در فروشگاههاي معتبر را مي توان آشنايي كامل و روابط خوب مسئول فروش شركت جناب آقاي حميدرضا رحيم ( يكي از شركاء)  با مديران فروشگاهي و حضور ميداني ايشان در بطن كار دانست . 

شركت ابزار آوران آريا ، در سالهاي گذشته با ورود به كشور اسلوواني توانست دستگاههاي كارواش و اينورترهاي جوشكاري ساخت كشور اسلوواني را وارد بازار ابزار نمايد كه مشتريان خاص خود را دارد . 

با صحبتي كه با مدير فروش داشتيم ايشان اعلام نمودند كه صفر تا ١٠٠ اين محصولات در كشور اسلوواني توليد مي شود و تمامي قطعات از همين كشور تامين مي شود . 

شركت ابزار آواران آريا ، از سال٩٥ بر آن تصميم شد تا تمامي محصولات با نام تجاري (( نكستول )) وارد بازار ابزار ايران شود و بيشتر اين محصولات ساخت كشور تايوان مي باشد . كه در اين سبد وارداتي ، ابزارهاي ساخت كشور اسلوواني همچون گذشته با نام تجاري الكترو ماشين جاي خود را حفظ نموده است . 

از علل گستردگي محصولات در فروشگاه ها شركت ، مي توان به حضور ميداني و رابطه خوب مسئول فروش با فروشگاه ها دانست . 

كسب اطلاعات از ابزار هاي موجود در بازار مصرف و تيم پشتيباني محصولات كه بر عهده جناب محمدرضا رحيم و جناب حقيقي مي باشد توانسته مثلثي قدرتمند و مطمئن با قسمت اجرايي ( فروش ) را ايجاد كند تا ابزارهاي وارداتي شركت در قالبي مصرفي و زمان مناسب وارد بازار و به فروشگاه وارد شود . 

در آينده نزديك با مصاحبه اي موشكافانه تر از شركت ابزار آوران آريا با مديران جوان اين شركت آشنا مي شويم . 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “صحبت از نكستول است … سه گام تا موفقيت

  1. خیری قلی زاده گفت:

    بسیار خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *