Education Tips

شعار و عملکرد نووا ، تولید بهترین ابزارها ست …

شرکت نووا در راستای خدمت و تولید محصولات برتر در بازار ابزار ایران ، گام در عرصه ای نهاد که رقبای زیادی پیش رو داشت ولی با نیروی جوانی و تجربه مثال زدنی با تلاش و واردات بهترین محصولات از نقاط مختلف جهان توانست زودتر از موعد برای خود در سبد کالای مصرف کنندگاه جایی بازکند که اکنون می توان گفت در این سالها تبدیل به چند قدرت برتر واردات ابزار بخصوص در رسته ابزار های دستی شود .

کیفیت خوب و ترکیب رنگ صنعتی و دلنشین ابزار های نووا توانسته راههای موفقیت این مجموعه جوان را رقم بزند .

این مجموعه با رهبری برادران میرزاکاشی در مسیر طرقی قرار گرفته و چیدمان تیم جوان در همه قسمتها کمک حال برادران میرزاکاشی بوده است .

در این مسیر انتخاب یک رابط قوی بین شرکت و فروشگاه ها وزنه سنگین شرکت نووا بود که از شخصی با تجربه بالا و مدیریت بازاریابی به نام جناب آقای مهرداد تجسسی در این رابطه استفاده نموده ست که وجود همین نیرویی در بازاری که هر روز یک برند را در خود می بیند می تواند برگه برنده برادران میرزاکاشی به حساب بیاید .

در زیر ، متن مربوط به شرکت نووا را در قسمت درباره ما بارگذاری شده است :

 

ما ابزار توليد مي کنيم … بهترين ها را …
ما در گروه نووا ماموريت خود را اينگونه قرار داده ايم تا ابزارهايي عرضه کنيم که با هر چالشي مقابله کنند. شما مکانيک هستيد يا ساختمان ساز و يا نجار و برق کار، …. و يا تنها يک طرفدار ابزار، هر شغلي که داريد مطمئن باشيد که در همه اين موارد نـــووا مناسبترين ابزار براي شماست، ما ابزارهايي داريم که براي هرکاري قابل استفاده هستند.

تمامي تلاش هاي ما براي تحقق ايده هايي ناب در صنعت ابزار، اين است که محصول نووا با ترکيب مناسبي از کيفيت و قيمت، رضايت مصرف کننده گان و صنعت گران ايراني را جلب نمايد تا هرگاه نام نووا را روي هر ابزاري مشاهده کردند مطمئن باشند که نه تنها چيزي از دست مي دهند بلکه خيلي چيزها  بدست مي آورند.

ما فقط طراحي نمي کنيم …. ما هوشمندانه طراحي مي کنيم …
تاکيد ما بر روي کيفيت، کارايي و اطمينان است. به منظور رسيدن به اين اهداف ما همواره به دنبال نوآوري در تکنولوژي توليد هستيم.
در همين راستا و به پشتوانه چندين سال تجربه حضور در زمينه تجارت و فروش ابزار و با در نظر داشتن نياز بازار ابزار ايران به يک خانواده ابزار با کيفيت بالا و قيمت مناسب، با انتخاب و گلچين بيش از 210 شرکت توليد کننده مطرح در کشورهاي مختلف و صاحب نام دنيا و کنترل فني دقيق توسط متخصصين و کارشناسان خود در داخل و خارج از کشور و تبيين بالاترين استانداردهاي توليد اقدام به تهيه و توزيع ابزار با برند نووا در بازار ايران کرديم، محصولاتي از بهترين کارخانه هاي توليد کننده ابزار در کشورهاي آلمان، کره جنوبي، تايوان، چين و … که گواه اين مدعا است.

اعتقاد ما بر اين اصل استوار شده است که شناخت نيازها و ايده آل هاي مصرف کنندگان کليد دستيابي به موفقيت است.
تعهد ما ارائه با کيفيت ترين محصولات، رضايت مشتري و پيشرفت پيوسته و ثابت در طراحي، گزينش ، توليد و توزيع مي باشد. بر همين اساس گام بلندي را براي هرچه بزرگتر و کاملتر کردن خانواده ابزارهاي خود بر پايه خواسته هاي مصرف کنندگان ايراني و مطابق با اعتبار نــووا برداشته ايم، تا مشتريان ما به آنچه لايق آن هستند برسند و نام «نـــــووا» به عنوان استانداردي از کيفيت و کارايي در بين مصرف کنندگان و صنعت گران شناخته شود.

و اين کاري است که ما انجام مي دهيم …
ما ابزار توليد مي کنيم … يک ابزار واقعي…

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *