Education Tips

اينجا كنزاكس ، به وقت صنعت

اختراع ابزار به عنوان اولين ساخته دست بشر براي گذران بهتر زندگي يك ضرورت بود، امروزه ابزارهاي اوليه بشر با رشد و تكامل علم جز لاينفك صنعت و اقتصاد است و معيار رشد اقتصادي و صنعتي شدن يك جامعه را شامل ميگردد.

مجموعه بازرگانی کنزاکس به یاری خداوند و با تکیه بر تجربه 20 ساله حضور خود در بازار ابزار ایران فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرد. شرکت کنزاکس در نظر دارد همگام با تکنولوژی روز دنیا محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ایرانی ارائه کند.

کنزاکس می خواهد با نیاز سنجی بازار مصرف صنعتگران و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با مطالعات علمی دقیق و بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا گامی در جهت رشد اقتصادی و صنعتی شدن کشور عزیزمان ایران بر دارد.

مدیران ، متخصصان و پرسنل اداری ، فروش و خدمات کنزاکس به پشتوانه حضور چندین ساله خود در زمینه تجارت و فروش ابزار ، شناخت کامل و دقیقی از نیاز بازار صنعت دارند ؛ بنابرین سبد کالای صنعتی متنوعی، متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان طراحی کرده اند.

لذا انواع ابزار آلات دستی ، برقی ، بادی ، برشی و … را که با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه می شوند را می توانید از کنزاکس بخواهید.

كنزاكس بر اين باور است كه تنها در كنار همكاران و دوستان فعال در عرصه فروش ابزارآلات و همچنين صنعتگران عزيز ميتواند به رشد اقتصاد و تعالي جامعه كمك كند .

شركت كنزاكس در بدو تاسيس در زمان (( نقل و انتقالات )) خوب ياركشي كرد .

مديران عامل اين شركت جناب حسين كشميري و محمد حسني توانستند يك (( توپچي )) خوب بنام آقای علي سجادي را براي وسط زمين خود بخدمت بگيرند .

جناب آقای سجادي با سابقه درخشان در شركتهاي معتبر اينبار توانست شركت كنزاكس را با ميدان ديد توزيع مناسب ، در مدتي كوتاه بر سر زبانها بي اندازد .

برخورد مناسب ، صبر بجا ، لبخند دلنشين جناب سجادي از ايشان پلي ساخته ميدان فروشگاه هاي معتبر و شركت كنزاكس .

ايشان را مي توان يك خريد خوب براي شركت در نظر گرفت كه مديران عامل محترم ، با اين خريد نيمي از راه را در ابتدا پيمودند .

كنزاكس در سياست هاي قيمت گذاري هم به نعل مي زند هم به ميخ . گاهي به فكر مشتري و گاهي به فكر هزينه هاي شركت .

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *