زمان ثبت و پیگیری سفارش

مشتریان می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز سفارش خود را در سیستم ثبت کنند، سفارشات به محض ثبت مشتری بررسی خواهد شد. سفارشات معمولا از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰ بررسی و ارسال خواهند شد.

نحوه پرداخت وجه سفارش‌ها

پرداخت درمحل: این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن شهر تهران امکان پذیر است.

کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری ، به صورت نقد دریافت می‌شود. پرداخت می‌تواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد. مشتریان محترم ساکن شهر تهران می تواند بعد از ثبت سفارش ، در قسمت توضیحات ، درخواست پرداخت در محل را اعلام نمایند .

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی: مشتریان محترم می‌توانند پس از ثبت سفارش و در آخرین گام فرآیند خرید، وجه مربوط به سفارش را از طریق درگاه آنلاین بانکی پرداخت نمایند. جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم یا رمز پویا کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت ابزار برقی سابیرا به آدرس www.sabiratools.ir بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.

پرداخت از طریق کارت به کارت: مشتریان محترمی که  پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند با انتقال وجه مربوط به سفارش ، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند.

مهلت پرداخت هزینه سفارشات ۱ ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از ۱ ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد.

ارسال و بیمه سفارش‌ها

سفارشات مشتریان معمولا در بازه ۱ تا ۲۴ ساعته پردازش و ارسال خواهد شد ( بغیر از ایام تعطیل رسمی کشور ). ارسال سفارش‌ها در داخل شهر تهران از طریق پیک موتوری صورت می‌گیرد ( قبل از ارسال با مشتری هماهنگی صورت خواهد گرفت ) و سفارش‌های مربوط به دیگر شهرها به درخواست مشتری توسط شرکت تیپاکس یا اداره پست ارسال خواهد شد.

تمامی ارسال‌ها مشمول بیمه هستند؛ به این معنی که در صورتی که بسته تحویل گرفته شده حاوی ایرادی باشد حامل وظیفه تقبل هزینه را بر عهده دارد. تمام تلاش فروشگاه ابزار برقی سابیرا بر این است که تمامی مرسولات با بالاترین کیفیت توسط مشتری دریافت شود.

خسارات فیزیکی بسته سفارش‌ها

مدیریت فروشگاه از مشتریان عزیز تقاضا دارد در هنگام تحویل سفارش‌های خود، خصوصاً سفارش‌های خارج از تهران، سلامت فیزیکی بسته خود را بررسی کرده و در صورت وجود ایرادات فیزیکی مهم، از قبول محموله خودداری کرده و مراتب را به فروشگاه ابزار برقی سابیرا ( مدیر امور سایت ) اطلاع دهند.

ایرادات محصولات و بازگشت سفارش‌ها

در صورتی که محصول دریافت شده دارای مشکل باشد که پس از گشایش بسته محصول مشخص شود ، می‌تواند سفارش خود را بازگرداند. شایان ذکر است وجه سفارشات در اولین فرصت به حساب وی بازگردانده خواهد شد.

تأمین محصولات

تمامی محصولات فروشگاه ابزار برقی سابیرا از شرکت‌های معتبر و نمایندگان اصلی برندهای مطرح بازار تهیه می‌شود و تیم پشتیبانی تامین محصولات فروشگاه ابزار برقی سابیرا تلاش زیادی در زمینه تأمین و ارتباط با تأمین‌کنندگان معتبر انجام می‌دهد.

شایان ذکر است  محصولات فروشگاه شامل گارانتی‌های اصلی هستند که از طرف شرکت توزیع کننده مورد تائید می باشد و فروشگاه ابزار برقی سابیرا از خرید تا گارانتی محصول کنار شما خواهد بود .

ارتباط با فروشگاه

ارتباط فروشگاه ابزار برقی سابیرا با مشتریان و بالعکس از سه طریق انجام خواهد گرفت
ایمیل

ایمیل khgh4747@yahoo.com

تلفن فروشگاه :
٠٢١۶۶٧٢٢٠۶٠
٠٢١۶۶٧٢٢٠۵٢
٠٢١۶۶٧٣٢۶١۵
٠٢١۶۶٧٠٠٠۶٢

تلفن مدیریت فروشگاه :

محمد رضا قلی زاده ( مدیر فروشگاه) : ٠٩١٢٣٠٨١٧٠٠

خیراله قلی زاده ( مدیر سایت ) ٠٩١٢٨٣۵١٨٢۵

آدرس پستی :

خیابان امام خمینی نرسیده به میدان حسن آباد کوچه میرزایی ( جنب بیمارستان سینا ) پلاک ٣٧